Party life in Paris

 2009.10.24. 16:04
https://m.blog.hu/me/melikeinparis/P25-10-09_05_34picvb.JPGJuhéééé!!! Ma megyek életemben először bulizni Párizsba... Mickael lesz a vezető Anita barátnőm jó barátja :-) Huuuh remélem jó lesz ... Majd beszámolok... :-) A bulizás kiválóan sikerült… Levallois-ban… Mire én azt megtaláltam… de megtaláltam az a lényeg… Mickael jött értem. Aki egy nagyon kedves francia srác. Elnavigált a házukhoz, ahol már nagyon sokan készültek a bulira. Ott volt Lara Mickael barátnője, Lila egzotikusan szép leány, Sandrine egy bájos fekete lány és a fiúk Fayed, Jérome, Mickael. A buli iszogatással kezdődött itt mindenki nagy VODKA rajongó, tehát vodkát ittunk citrommal és szódával. Bemelegítésnek karaokeztunk, és mindenki nagyon kedves volt velem kivétel Lila, aki elejtett egy-két szurkáló megjegyzést de persze sikerült meglágyítanom a szívét. Sokat meséltem magamról, nagyon nyitottak és kedvesek voltak. Mivel itt 2-ig járnak a metrók ezért 12 körül indultunk el otthonról a buliba. Párizs belvárosába a 6. kerületbe. Szülinapozásra érkeztünk, a Rugby csapat kapitányának volt a születésnapja. Ugyanis itt mindenki Rugby játékos. Tehát elindult a party… Elég sok pasival beszéltem aznap este, aranyosak voltak, de egyik sem érdekelt… de volt egy fiú aki egész este figyelt Jérome. Göndör hajú szép arcú, de persze az első alkalommal megállapítottam, hogy ő az az Alfahím típus aki kényszeresen érzi hogy minden nőt meg kell kaparintania… Mikaellel ezt meg is beszéltük amikor Jerome berobbant közénk és nagy érdeklődéssel bámult rám… megdicsértem a szép haját amit aztán meg is tapogathattam, mert állítólag marha jó rajta aludni ( LOL ) és a beszélgetésünk itt meg is akadt, ugyanis egy részeg lánynak én lettem a kedvence, és folyton meg akart csókolni, simogatta a hajamat (nem tudom mi van ezekkel a francia lányokkal) szóval folyton körülöttem ólálkodott… aranyos volt, de hát csont részeg. Ezt követően megérkezett Jérom barátnője, aki ölelgette puszilgatta Jéromeot, aki közben az én hajamat simogatta (aljas dolog). Aztán magamhoz ragadtam egy pirosan világító pezsgőspoharat, és lementem a pincébe rágyújtani. Ahol egy másik születésnap folyt. Egy fekete lánynak volt a születésnapja, sok sok édesség, torták, sütik tömkelege… egy nagy 21 teleszúrkálva haribo nyársakkal… Aztán megjelent Jérome… nem tudom milyen indíttatásból, de elmagyarázta nekem, hogy ő egész este figyelt engem, és hogy ő nem beszélt velem egy percet sem de tudja hogy most voltam Budapesten bla bla bla és hogy ő nem ilyen nagy bulizós, csak nagyon szerelmes volt egy lányba akivel 7 évig voltak együtt és a lány elment Berlinbe egy évre és megváltozott minden, megtanultak egymás nélkül élni… és hogy annak vége és bla bla bla … és én ezt milyen céllal ? Vagy most miért ? Az este végén Jérome Elmagyarázta, hogy velük kell mennem mert nem lehet hogy egyedül megyek mert még valami történik velem… Végre törődött velem valaki… és az egész csapat együtt megvárta velem az 5 órát, hogy haza tudjak jutni. Marha jó érzés volt. Végre önzetlen emberek, akik kedvesek, és szeretnivalók…

A bejegyzés trackback címe:

https://melikeinparis.blog.hu/api/trackback/id/tr231471999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása